Z Wikipedii: Beardmore
Beardmore Motors Ltd. ? dawne brytyjskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją samochodów. Istniało w latach 1919 - 1966.
...
Skoncentrowano się na montażu samochodów osobowych oraz taksówek. Pierwszy model 11/4 wyposażono w czterocylindrowy silnik o pojemności 1486 cm3. Zastąpiono go w 1923 roku modelem 12/30 z silnikiem o większej mocy 1854 cm3. Na bazie 12/30 stworzono wersję Super Sports. Prędkość testowano na torze Brooklands.
W 1925 roku zamknięto zakłady w Anniesland i przeniesiono produkcję do wytwórni taksówek w Paisley. Wprowadzono na rynek model 14/40 o pojemności 2297 cm3. Gdy zwiększono pojemność do 2391 cm3 przemianowano go na wersję 16/40. Zarzucono montaż czterocylindrowego o pojemności 4072 cm3, a w potem również pozostałe modele osobowe.
Większe sukcesy osiągano produkując taksówki, zwłaszcza dla Londynu właśnie w Paisley już od 1919 roku. Pierwszym modelem był Mk 1 cieszący się wysoką renomą. W 1923 wszedł model Mk 2, zastąpiony z czasem mniejszym, bardziej ekonomicznym Mk3. Po upadku koncernu William Beardmore and Company spółka Beardmore Motors Limited została wykupiona i produkcję w 1929 roku przeniesiono ze Szkocji do Londynu. Wówczas wprowadzono do produkcji serię "Paramount" z modelami Mk4 (1932), Mk5 (1935), Mk6 (1936).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Beardmore
Sposoby na przyciągnięcie klientów
Firmy taksówkarskie muszą przyciągać klientów na wszystkie sposoby, bo przecież konkurencji na rynku nie brakuje. Wielu z właścicieli takich firm zachodzi w głowę co można jeszcze zrobić, aby więcej klientów korzystało właśnie z ich taksówek.
Pierwszym czynnikiem decydującym o wyborze firmy może być cena za daną trasę, ale nie zawsze warto walczyć z konkurencją jedynie ceną. Stan i klasa aut też jest istotna, no bo kto nie wolałby się przejechać mercedesem z 2014 roku, gdy inna firma ma mercedesa z 1994.
Dalej są wszelkie wygody oferowane na pokładzie aut: klima, płatności bezgotówkowe i inne rzeczy zwiększające komfort podróży.
Taksówką za granicę
Zdarza się, że musimy (lub chcemy) wybrać się gdzieś dalej za granicę, w takim przypadku oczywiście w grę wchodzi jedynie samolot. Niestety większość naszych krajowych lotnisk nie obsługuje lotów bezpośrednich do odległych krajów, a sąsiednie kraje maja lotniska posiadające bezpośrednie, lub krótsze połączenia. Należy dobrze poszukać lepszych możliwości transportu, a skoro o tym mowa to warto pomyśleć o wzięciu taksówki za granicę.
Taki transport z Polski na lotnisko powiedzmy w Niemczech to koszt kilkuset złotych, ale jednak, gdy w perspektywie mamy tańszy bilet lotniczy i krótszą podróż to jest to opcja warta zastanowienia się. Dodatkowo podroż taką taksówką długodystansową jest dość wygodna i przyjemna, więc jest to pewien argument, dlaczego nie wybrać autobusu.