Nie dla tradycjonalistów

oich klientów przedstawienia różnych dokumentów, na podstawie których będą mogły stwierdzić, że prowadzą oni legalną działalność gospodarczą. Następnie na podstawie poznania profilu działalności swojego klienta oraz jego potrzeb i

Nie dla tradycjonalistów

Podstawa prawna prowadzenia wirtualnego biura

Podstawą prawną dla prowadzenia wirtualnego biura jest podpisywana umowa. Osoby prowadzące wirtualne biura będą wymagały od swoich klientów przedstawienia różnych dokumentów, na podstawie których będą mogły stwierdzić, że prowadzą oni legalną działalność gospodarczą. Następnie na podstawie poznania profilu działalności swojego klienta oraz jego potrzeb i oczekiwań będzie można określić zakres działalności wirtualnego biura dla niego prowadzonego. Za samą organizację pracy wirtualnego biura będzie odpowiadała ta firma, która wynajęła swoje lokale dla zainteresowanego klienta. Jej pracownicy będą między innymi odbierać korespondencję przychodzącą do ich klienta, odsyłać ją na jego adres oraz informować go o potrzebie załatwienia jakichś spraw urzędowych.


Dokonywanie zmian w profilu biur wirtualnych

Tworzeniem oprogramowania biur wirtualnych zajmują się specjaliści zatrudnieni w przedsiębiorstwie wykonującym usługi z zakresu zakładania takich biur. Oni również zajmują się tworzeniem stron internetowych prezentujących poszczególne firmy. Z takich stron korzystają zarówno właściciele poszczególnych firm, jak i ich klienci. Jednak tylko właściciele firm mogą dokonywać istotnych zmian na profilu biur wirtualnych, a ich klienci mogą jedynie wypowiadać się na forum. Natomiast dane przechowywane w biurach wirtualnych, takie jak adresy klientów są zabezpieczane odpowiednimi programami i dostęp do nich można uzyskać jedynie po uwierzytelnieniu. Dzięki temu działalność internetowa różnych firm pozostaje w pełni bezpieczna.


Obsługa klientów wirtualnego biura według różnych pakietów

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.



© 2019 http://informator.podhale.pl/