Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

Dodane: 19-11-2016 05:30
Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność warszawa wirtualne biuro tanio

Wirtualne biuro - definicja z Wiki

Wirtualne biuro (ang. Virtual Office), inaczej e-biuro (ang. e-office) ? usługa polegająca na pełnym outsourcingu obsługi biurowej bez konieczności fizycznej obecności przedsiębiorstwa w danym miejscu.

Umożliwia użytkownikom znaczną redukcję kosztów związanych z wynajmem lokalu i zatrudnieniem pracowników biurowych. Wirtualne biura zapewniają rejestrację przedsiębiorstwa pod swoim adresem, dzięki czemu osoby prowadzące działalność w domu lub też mobilni specjaliści mogą korzystać z prestiżu prowadzenia przedsiębiorstwa pod adresem jednego z centrów biznesowych.

Wirtualne biura poza wynajmem adresu zapewniają również:

indywidualne numery telefoniczne
odbiór telefonów i faksów
odbiór i przesyłanie korespondencji
odbiór i obsługę skrzynki mailowej
obsługę prawną i księgową
przechowywanie dokumentów
rejestrację podmiotów gospodarczych w KRS, US, ZUS, GUS
wsparcie księgowe, prawne, informatyczne
założenie rachunku firmowego
skrytkę pocztową
wynajem sal na spotkania biznesowe
dobór optymalnej lokalizacji na nową fabrykę, oddział, sklep lub biuro
tworzenie biznesplanów
wsparcie doradcze w różnych dziedzinach
wyrabianie pieczątek, wizytówek i innych elementów systemu identyfikacji wizualnej
wynajem biurek dla freelancerów lub na coworking1
Wirtualne biuro to rozwiązanie dla ludzi pragnących rozpocząć działalność przy minimalnych kosztach lub obniżyć koszty istniejącej

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


Dla kogo wirtualne biuro to doskonała propozycja?

Z roku na rok istnieje coraz większe zapotrzebowanie na usługi takie, jak wirtualne biuro. Dzięki tego typu usługom możemy pozbyć się uciążliwych zadań takich, jak obsługa korespondencji i tym podobne. Wirtualne biuro to bardzo dobra opcja na start, dla przedsiębiorców dopiero wchodzących na rynek w swojej branży. Taka działalność pozwala bowiem na oszczędzenie znacznych środków, które następnie można odpowiednio zainwestować. Co więcej, w ten sposób możemy skoncentrować się całkowicie na prowadzonej działalności, a sprawy administracyjne pozostawić specjalistom. Wirtualne biuro to także sposób na uporządkowanie korespondencji i uzyskanie prestiżowego adresu korespondencyjnego. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się takim rozwiązaniem.


Przyczyny tracenia czasu

Czas jest zasobem ograniczonym w formacie ilościowym, który co więcej nie daje się cofnąć, składować, nie można go kupić, zwielokrotnić, nie daje się niczym zastąpić i nieustannie upływa. Największym problemem ludzi jest marnowanie czasu. Istnieją dwie podstawowe grupy uwarunkowań marnotrawstwa czasu.

Wewnętrzne
Pierwsza grupa to uwarunkowania wewnętrzne, czyli czynniki uzależnione od człowieka w tym trzy najważniejsze: brak przemyśleń nad sobą oraz brak uzmysłowienia sobie przemijania czasu; brak wiedzy na temat zarządzania czasem; cechy osobowościowe człowieka.

Do cech sprzyjających marnowaniu czasu zaliczyć można: brak wiedzy, brak doświadczenia, brak motywacji, brak asertywności, niezdyscyplinowanie, niepunktualność, brak porządku, niesystematyczność, brak talentów organizacyjnych, niedbalstwo, flegmatyczność, słaba komunikatywność, gadatliwość, brak ambicji. Większość to cechy ściśle związane z osobowością człowieka, a więc bardzo odporna na zmiany. Można temu przeciwdziałać przez eliminację lub przekształcenia poprzez przyjęcie innego modelu psychicznego lub też odpowiednio zaprogramowane szkolenia.

Daje się zauważyć, że marnotrawstwo czasu w większości przypadków wynika z faktu, iż człowiek nie działa świadomie a jego postępowanie jest przypadkowe lub kieruje nim w stopniu niedostatecznym. Ogólnie rzecz biorąc większość ludzi nie potrafi racjonalnie gospodarować czasem własnym.

Zewnętrzne
Druga grupa to czynniki zewnętrzne. Wśród nich wymienić można: drogę do pracy, różnego typu zebrania, kolejki w sklepach i urzędach, telefony i wizyty akwizytorów czy niespodziewanych petentów, przeszkody w pracy płynące z otoczenia (zgiełk, gwar), potrzeba czytania prasy codziennej i fachowej, konieczność oglądania audycji telewizyjnych, awarie urządzeń, instalacji, zasilania, niepunktualność interesantów czy znajomych, tłok uliczny itd.



© 2019 http://informator.podhale.pl/